آیدایِ شاملو…!?

Description
برایت مینویسم شاید…!
روزی اتفاقی آن را بخوانی?


Instagram : @Mohadesebani
We recommend to visit

?? ??? ?? ????? ?

We comply with Telegram's guidelines:

- No financial advice or scams
- Ethical and legal content only
- Respectful community

Join us for market updates, airdrops, and crypto education!

Last updated 1 year, 7 months ago

[ We are not the first, we try to be the best ]

Last updated 1 year, 9 months ago

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM

ads : @IR_proxi_sale

Last updated 1 year, 5 months ago

hace 1 año, 9 meses

??

hace 1 año, 9 meses
hace 1 año, 9 meses

و بالاخره پاییز قشنگِ امسال همراه با کلی دلتنگی…!?

hace 1 año, 11 meses

نمیدونم چرا…!
اما لازم دونستم بیام این ساعت از شب اینو بهتون یادآوری کنم و برم…
••بنظرم همه ی آدما تو هر جایگاهی که برای شما هستن و هر چقدر که براتون ارزشمندن قرار نیست همیشه بیان که به طور دائمی برای شما بمونن…!
خیلی از ما آدما توی بازه ای از زندگیمون آدمایی رو خواسته یا ناخواسته از دست میدیم
و این کاملا طبیعیه…!
بیاید به خودمون بفهمونیم
که عزیز من…!
همه ی آدما قرار نیستن موندگار باشن
همه ی آدما قرار نیست بیان که بمونن
اجازه بده اونایی که نباید باشن برن..!
اینجوری قطعا قشنگ تر و مطلقا زیبا تره??••
«رها کن قربونت برم رها کن…!?♥️»

hace 1 año, 11 meses

می‌دانم نازنینم?
نمی‌گذارند حرفت را بزنی؛
آن را هم که می‌گویی، بیشترش را نمی‌شنوند؛ از آنچه می‌شنوند،
بیشترش را نمی‌فهمند؛
آن اندک فهمیده را هم، با باورهای غلط،
نگاه معوج و شخصیت معیوب خودشان،
به غلط تفسیر می‌کنند.
می‌دانم اینها را
اما تو، واژه‌هایت را دقیق و مسئولانه انتخاب کن…!♥️☕️?

hace 1 año, 12 meses

چگونه از او بگریزم
در حالی‌که او سرنوشت من است؟
آیا رود می‌تواند مسیر خود را تغییر دهد؟

- نزار قبانی?****

hace 1 año, 12 meses

ما اجمل ان تكون مثل البحر لا احد يعرف اسرارك
خارجك هادىء وانيق و داخلك عالم عميق.

«چه زیباست که مانندِ دریا باشی
که هیچکس رازهایت را نداند،
بیرونت آرام و زیبا و درونت دنیایی ژرف...»?

hace 1 año, 12 meses

از بی معرفتی آدما همین اندازه بهتون بگم :
که تنها و تنها تو سختیا و ناراحتیاشون شمارو میشناسن و فقط کافیه از ی مرحله ای بگذرن…
میشی هفت پشت غریبه…
بنظرم ما خودمون مقصر ی سری رفتار هایی هستیم که یاد نمیگیریم صدمونو برای هر آدمی نذاریم?
اره خلاصه… !

hace 1 año, 12 meses

هم می‌ترسم دوستت داشته باشم، آن‌وقت بروی و درد بکشم. هم می‌ترسم دوستت نداشته باشم، که
فرصت «عاشق تو بودن» از دستم میرود و پشیمان می‌شوم.
حالا تو بگو!
«کیف احبک بلا الم، و کیف لااحبک بلا ندم».
چطور عاشقت باشم و درد نکشم،
و چطور عاشقت نباشم و پشیمان نشوم؟!

- نزار قبانی

hace 2 años

گاهی خيال بوده‌ام، گاهی توهم
گاهی تجردی تنها ميان آدم‌ها؛
سايه‌ای از خودم که دنبال تو می‌گشته...

- عباس معروفی

We recommend to visit

?? ??? ?? ????? ?

We comply with Telegram's guidelines:

- No financial advice or scams
- Ethical and legal content only
- Respectful community

Join us for market updates, airdrops, and crypto education!

Last updated 1 year, 7 months ago

[ We are not the first, we try to be the best ]

Last updated 1 year, 9 months ago

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM

ads : @IR_proxi_sale

Last updated 1 year, 5 months ago