گذشته*

Description
شاید بعد اسمش باید یه علامت سوال میذاشتم، گذشته؟
و شاید چون همه حس‌های عمیق مال گذشته‌ست.

آروم و با احتیاط
@sadjadj
We recommend to visit

?? ??? ?? ????? ?

We comply with Telegram's guidelines:

- No financial advice or scams
- Ethical and legal content only
- Respectful community

Join us for market updates, airdrops, and crypto education!

Last updated 1 year, 7 months ago

[ We are not the first, we try to be the best ]

Last updated 1 year, 9 months ago

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM

ads : @IR_proxi_sale

Last updated 1 year, 5 months ago

1 year, 6 months ago

اگه اینو بچرخونید هم که اصن بوس بهتون

1 year, 6 months ago

نصف عمر آدم در پیدا کردن حد واقعی توانمندی می‌گذره

1 year, 6 months ago

کمری که به نابودی امید ایرانی از ایران بستن، به حد مرگ عصبانیم می‌کنه

1 year, 6 months ago

چرا طبیعی نمی‌شه؟

1 year, 6 months ago

چیه که انقدر سختش می‌کنه؟

1 year, 6 months ago

به لحاظ فرمی عمیق شدن و غرق شدن یک شکل دیده میشه

1 year, 6 months ago

باز دلم خواست بشینم در لذت بردن از مفهوم «اگر همه چیز رامیدانستم هم تکرارش می‌کردم»
فیلم آرایولز رو ببینم.

البته که بنظرم این مفهوم تومنی دوزار فرق داره با مفهوم «زنده‌باد اشتباه خوب من»

1 year, 6 months ago

و...خوشحالی نفی ناراحتی نیست.

1 year, 6 months ago

یه سوال: پشیمون نیستی؟

1 year, 6 months ago

بدون بال در آسمان پرنده بمانیم /

We recommend to visit

?? ??? ?? ????? ?

We comply with Telegram's guidelines:

- No financial advice or scams
- Ethical and legal content only
- Respectful community

Join us for market updates, airdrops, and crypto education!

Last updated 1 year, 7 months ago

[ We are not the first, we try to be the best ]

Last updated 1 year, 9 months ago

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM

ads : @IR_proxi_sale

Last updated 1 year, 5 months ago