Terjerat pinjaman online?
Sudah banyak Tagihan pinjol legal?
Bingung mau nutup tagihan tapi uang
tabungan sudah terkuras?
CURHAT BERSAMA KAMI, SELESAIKAN MASALAH ANDA
Ceritakan masalah dan riwayat aplikasi apa saja
Silakan Konsultasi ‡οΈ
@Lodya_desi
The Worst of Evil βοΈ
Welcome to Samdal-ri
CH INI GAK DIJUAL!!!
Pp/iklan chat ke @Kangdonggu
Twenty Five Twenty One βοΈ
CH INI GAK DIJUAL!!!
Pp/iklan chat ke @Kangdonggu
Happy new year you all ??
`Tingkah laku kau bisa merubah perasaan seseorang
?: @Randommmtalkk`
Nak req apa ii tak ?
**>> Pargrahp confess
Morning ( nama dia ) , kau buat apa ?? Sorry ya kalau aku ganggu kau chat tiba ii macam ni , aku nak bagitau kau sesuatu ( nama dia ) , aku harap aku tak ganggu kau , HAHAHA macam mana hari ii kau ?? Apa ada yang nak diceritakan ?? Kalau iya aku bersedia nak dengar ( nama dia ) wkwkwk gurau saja ma , tapi kalau betul ii aku nak sangat mendengarkan cerita kau ( nama dia ) , aku tak maksa kerana kalau ceritanya privasi kau tak nak cerita , yang penting kau bahagia HAHAHA . ( Nama dia ) Aku langsung aja ya ?? Daripada lama aku typingnya juga malu ini HAHAHA , sorry ya aku suka sama kau .. dari sini sudah faham kan ( nama dia ) ?? Aku nak kau jadi bf/ gf aku ( nama dia ) , kau mau jdi bf/gf aku ?? Aku mungkin belum boleh jadi gf/bf yg baik baik kedepannya tapi aku akan terus berusaha jadi yang lebih baik buat kau . Aku tak maksa kau buat jadi bf/gf aku , kerena aku nulis ini juga siap buat direject , aku suka tingkah laku kau , mau cantik/hensem . HAHAHA sudah ya , aku mau off dulu bye ?οΈ
? :** @Randommmtalkk
Don't blame fate , if our love ends ?**
? :** @Randommmtalkk
I want top intoduce someone , someone who is always there when i need her . That someone is my girlfriend , beautiful woman who accompanied me all this time . Saya sangat bersyukur boleh berjumpa dengan perempuan secantik , dan sebaik kamu . Kamu bera dari perempuan lain di luar sana , sikap dan sifat kamu tidak akan ada di diri orang lain . Kalau boleh cakap , kamu adalah perempuan special setelah mama saya . Kamu sudah jadi salah satu alasan saya untuk bahagia , yang selalu ada saat saya down , yang selu bisa menyemangatkan saya saat keadaan apaan . Saya mahu cakap thankyou banyak ii sama kamu , sudah mau sabar sama sikap saya semalam ini . Sudah mahu menerima saya walaupun banyak kekurangan . Tetap disini sama sama okeh , saya tidak boleh kalau tidak ada kamu , nanti tak ada yang boleh jadi alasan saya untuk bahagia HAHAHA . Saya harap kita bisa terus bersama ii okeh , saya sayang sama kamu , i love you so much babe ?*β€οΈ*
?** @Randommmtalkk
>> paragraph 2 month anniversary ?***
Hello babe , happy aniversary 2 month β€οΈ thankyou ya selama 2 month ini bby selalu ada disisi syg , syg bahagia sangat bisa kenal sama bby , bby itu baik , perhatian juga . Dan thankyou kerana kamu itu sudah jadi yang terbaik buat syg , syg ada wish buat hubungan kita kedepannya ::
1 ) semoga hubungan kita selalu baik
2 ) semoga kita sama ii diberikan kesihatan
3 ) semoga kita diberi jalan untuk keluar dari semua masalah yang menimpa hubungan kita
Syg harap semua wish itu bisa tercalau semua yaa ?? Thankyou untuk segalanya , semua yang sudah bby kasi ke syg akan selalu syg simpan dan syg kenang sampai bila pun .
I love you more than you know , darl β€οΈ
? :*** @Randommmtalkk
Terjerat pinjaman online?
Sudah banyak Tagihan pinjol legal?
Bingung mau nutup tagihan tapi uang
tabungan sudah terkuras?
CURHAT BERSAMA KAMI, SELESAIKAN MASALAH ANDA
Ceritakan masalah dan riwayat aplikasi apa saja
Silakan Konsultasi ‡οΈ
@Lodya_desi
The Worst of Evil βοΈ
Welcome to Samdal-ri
CH INI GAK DIJUAL!!!
Pp/iklan chat ke @Kangdonggu
Twenty Five Twenty One βοΈ
CH INI GAK DIJUAL!!!
Pp/iklan chat ke @Kangdonggu