TURBO FOLDER - සෙනසුරාදා උදේ 6 ට

Description
????? ?????? ▷

සෙනසුරාදා උදේ 6 ට

⛧ ????? - @isimasi_official
2 years, 6 months ago

මෙන්න post එක කාගෙවත් චැනල් මන් add කරලා නෑ ඔයාලා මේ post එක 17 වෙනි සෙනසුරාදා උදේ 6 ට schedule කරලා screen shot එකක් එක්ක channel එකේ  link එක දාන්න . ඊට පස්සෙ මන් ඔයාලගෙ චැනල් add කරනවා බය වෙන්න එපා .

2 years, 6 months ago

ඔය ඉතිම් බලපන්කො ගොඩක් උන් 10 වෙනිදා දාලා post එක . ඒකට කමක් නෑ දැන් කරන්න දෙයක් නෑ . 17 වෙනිදා උදේ 6 ට දාපන් post එක .

2 years, 6 months ago

සමහරු අද post එක දාලා channel වල අද නෙවේනෙ දාන්නෙ 17 වෙනිදා උදේ 6 ට දාන්නෙ . හරියට schedule කරන්න .

2 years, 6 months ago

??????

ඔන්න දැනට channel 50 ක් හරි ඔයාලගෙ යාලුවන්ටත් folder link එක යවන්න . මොකද channel වැඩි වෙන තරමට වාසි අපිට
ඔයාලගෙ චැනල් තව add කර ගන්න තියනව නම් මේ විදියට කරන්න ( click here )

2 years, 7 months ago
2 years, 7 months ago
2 years, 7 months ago

ඔන්න schedule කරලා ss දාපු අයව add කරා . තව channel තියනවනම් schedule කරලා ss දාන්න . 3 k channel විතරයි ගන්නෙ . ඊට අඩු ඒවා ගන්නෙ නෑ .

2 years, 7 months ago
2 years, 7 months ago
2 years, 7 months ago

? කට්ටිය join වෙලා ඉන්න ලගදිම පටන් ගන්නවා ??