මෙන්න post එක කාගෙවත් චැනල් මන් add කරලා නෑ ඔයාලා මේ post එක 17 වෙනි සෙනසුරාදා උදේ 6 ට schedule කරලා screen shot එකක් එක්ක channel එකේ link එක දාන්න . ඊට පස්සෙ මන් ඔයාලගෙ චැනල් add කරනවා බය වෙන්න එපා .
ඔය ඉතිම් බලපන්කො ගොඩක් උන් 10 වෙනිදා දාලා post එක . ඒකට කමක් නෑ දැන් කරන්න දෙයක් නෑ . 17 වෙනිදා උදේ 6 ට දාපන් post එක .
සමහරු අද post එක දාලා channel වල අද නෙවේනෙ දාන්නෙ 17 වෙනිදා උදේ 6 ට දාන්නෙ . හරියට schedule කරන්න .
??????
ඔන්න දැනට channel 50 ක් හරි ඔයාලගෙ යාලුවන්ටත් folder link එක යවන්න . මොකද channel වැඩි වෙන තරමට වාසි අපිට
ඔයාලගෙ චැනල් තව add කර ගන්න තියනව නම් මේ විදියට කරන්න ( click here )
ඔන්න schedule කරලා ss දාපු අයව add කරා . තව channel තියනවනම් schedule කරලා ss දාන්න . 3 k channel විතරයි ගන්නෙ . ඊට අඩු ඒවා ගන්නෙ නෑ .
? කට්ටිය join වෙලා ඉන්න ලගදිම පටන් ගන්නවා ??