SPMSTAM (DINI TULEN)

Description
anything contact here : @cafestudyusbot

menyediakan bahan untuk pelajar spm dan stam. bahan akan disediakan dari semasa ke semasa. *silibus baharu*

KBDMATED
We recommend to visit

♡Koleksi modul/ soalan percubaan SPM.
♡Semua bahan adalah percuma.
♡Followers yang ingin derma bahan sila pm kami
📞 @SoalanPercubaanSPM_Admin
♡Sila baca FAQ di pinned message sebelum pm kami.

Berita Hiburan & Movie Terbaru akan update setiap hari di channel ini, Subscribe dengan percuma sahaja!

1 year, 6 months ago

salam ramadhan kareem! 🕌

1 year, 6 months ago

Sedikit penerangan tentang INSYA STAM;
mampu masukkan ayat alQuran/ hadis/ kata2 hikmah yg sesuai dgn topik adalah terbaik, dan mampu ulas dalil2 tu adalah INSYA MUMTAZ
insya mestilah lebih dr 200 pp
jawapan ditulis selang sebaris
banyak tajuk keagamaan spt perpaduan, kesihatan, ilmu, ulama, pemuda / remaja, zakat, ibadat, akhlaq
pelbagai format ;
1. Khutbah
2. ⁠taqrir
3. ⁠risalah
4. ⁠muhadhoroh
5. ⁠karangan biasa
karangan sendiri bukan hafazan

credit : Ustazah Zaimah

1 year, 6 months ago
saya taktahu buku ni still available …

saya taktahu buku ni still available atau tak , nanti boleh ctc number yang ada dlm tu ... as spm candidates buku ni sgt membantu sbb trial haritu ada jugak unexpected soalan tapi buku ni dh masukkan sekali point penting yg perlu hafal

1 year, 6 months ago

چارا٢ اونتوق داڤت مركه ڤنوه دالم كرجا كورسوس الشريعة :
١ . جومڤا استاذ هاري٢ ، ساي جومڨا استاذ سمڨي تاهڤ ساتو بيليق ݣورو كنل
٢. جاغن سوك٢ ماسوقكن بهاس تنڤا نصيحة ݣورو

1 year, 6 months ago

utk adik ii spm kan , relaks ja jangan rasa terlalu berat utk bawak agama + akademik ... anggap ini suatu benda yg akan membentuk diri lebih berdaya saing pada masa akan datang ... if awak yakin dgn kebolehan diri by hook or by crook allah tetap bagi , same goes to stam jugak dulu byk yg cakap stam ni susahla byk kena hafal la itu ini dan perkara tu mmg real pun , cumanya cara kita tackle teknik tu yg mungkin kurang tepat ... once kita dah jumpa kelebihan diri nak buat apa pun senang yang penting jangan hina diri sendiri

1 year, 6 months ago

start tu maybe malam pukul 9 30 sampai 10 30

1 year, 6 months ago
1 year, 6 months ago

based on batch 07 and above experiences,

belajarlah bermula sekarang supaya kalian semua takkan terkejar ii bila dah hampir peperiksaan besar tu nanti. yang penting, setiap kali belajar mesti niat kerana allah lepastu usaha dan akhir nanti tawakkal.

bittaufiq wannajah ! 🫶🏼

1 year, 6 months ago
semangat 08 ulangkaji walaupun first day …

semangat 08 ulangkaji walaupun first day sekolah !!

We recommend to visit

♡Koleksi modul/ soalan percubaan SPM.
♡Semua bahan adalah percuma.
♡Followers yang ingin derma bahan sila pm kami
📞 @SoalanPercubaanSPM_Admin
♡Sila baca FAQ di pinned message sebelum pm kami.

Berita Hiburan & Movie Terbaru akan update setiap hari di channel ini, Subscribe dengan percuma sahaja!